Beoordelingen van Mr. Sushi Tilburg

Recente recensies van Mr. Sushi Tilburg

4 sterren na 190 reviews

, 11-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd , het was nog lekker warm. & leuke bezorger !

, 07-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Met de kortingscode freeroll kregen wij dit keer geen maki (staat op de flyer) t. w. v 9.00 maar een handroll t.w.v. 3.25 Helaas vind ik een handrol niet lekker... Voor de rest was de sushi heerlijk zoals gewoonlijk 👍

, 04-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi! Bezorging was erg laat. Had zo snel mogelijk aangegeven maar kwam nog later dan de eerste mogelijkheid die we konden aangeven. Loempia’s waren niet knapperig maar taai! Wel erg lekkere sushi!

, 04-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect

, 03-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Lekkere sushi, vers gemaakt de sushi garnaal was nog warm, lekker!

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Ontevreden over de persoon die telefoon opnam en mij niet te woord wou staan!!!!! zomaar de hoorn neerlegt terwijl ik netjes vraag hoelaat ik mijn bestelling kan ophalen. Daar aangekomen heb ik hem aangesproken en op zijn plek gezet.. Enige wat ik te horen krijg, de baas is er niet dus kan ik geen antwoord geven ??!?! Dus daarom leg jij de hoorn asociaal neer?? Maar goed, eten was wel oke! Hopelijk heb je er niks meegedaan. Dag

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en snel bezorgd. De garnalen in de crispy rolls waren nog warm zelfs.

, 17-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was zoals gewoonlijk heel lekker hadden helaas maar 1 klein bakje soja saus erbij gekregen voor 3 personen..

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

lekker en precies op tijd bezorgd.

, 05-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel hier regelmatig, het eten en de service is goed. Helaas vandaag was dat anders. 10 min na de bezorgtijd een telefoontje dat de bestelling 15 min vertraging had, echter kwam het pas na 40 min. Wel netjes met 2 blikjes fris erbij. Echter was de vis lauw en niet koud en dat terwijl ik er 500 meter vandaan woon.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had per ongeluk helemaal verkeerde postcode opgegeven. Maar bestelling werd toch vriendelijk bezorgd nadat bezorger eerst verkeerd was gereden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijke sushi en goede levering

, 08-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker en precies op tijd

, 07-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goed!

, 27-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Netjes optijd veel lekkere sushi en de garnaal nog goed warm. Wel een hele hoop wasabi over!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

eigenlijk 0 sterren. een studentenbox besteld, een surprisebox gekregen. Daar had ik niet om gevraagd. gebeld. Zeer onvriendelijk te woord gestaan geen enkel begrip. Nergens op de site staat dat een studentenbox hetzelfde is als een surprisebox. Op instagram, weken geleden, een foto van mr. sushi geliked, daar gevraagd welke box op de foto stond, hier werd gezegd de studentenbox. Ik was dus in de veronderstelling dat we deze besteld hadden. vooral ontevreden over de manier van communiceren als je een klacht hebt. echt respectloos.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk genoten van de sushi. Super vers en heerlijk van smaak. Echt een aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super kwailiteit. bezorging oke. Leuke aktie gratis roll

, 06-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bijna voor 50euri gekocht, alle sushi waren kleffig, voor mij hier geen sushi meer !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling op tijd, wat warm moest zijn was warm en wat koud moest zijn was koud Top kwaliteit en heerlijk genoten van de sushi

, 20-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was bij aankomst helemaal door elkaar geschud, saus zat door het hele bakje behalve op de rollen. Sashimi was overduidelijk niet vers en had een rare smaak. Geprobeerd te bellen maar geen gehoor. Ook bericht via site, Facebook oid is niet mogelijk. Erg slechte service, je betaald een hoop geld maar sushi is bagger. Lijkt wel hoe vaker je besteld, hoe slechter de kwaliteit wordt. Jammer, we hebben vaak bij Mr. susghi besteld en dan krijg je dus dit. Beter lever je juist bij klanten die regelmatig bestellen goede kwaliteit zodat ze blijven terug komen. Of we dat nu doen is zeer de vraag... Jammer!

, 14-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op tijd en het was lekker.

, 01-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik bestel altijd mijn sushi via Mr. Sushi en omdat het altijd gewoon prima is focus ik meer op het eten van de sushi dan op de beoordeling. Dit keer was er echter iets misgegaan en was mijn sushi aan het verkeerde adres geleverd. Ze hebben mij hiervan op de hoogte gesteld en de mogelijkheid gegeven om de sushi van het andere adres vast te ontvangen terwijl mijn oorspronkelijke bestelling opnieuw gemaakt en bezorgd zou worden. Een foutje kan altijd gebeuren, maar er is zowel door de bezorgers als door de persoon aan de telefoon heel adequaat en vriendelijk gehandeld én ik had vandaag nog lekker sushi mee naar het werk. Goeie tent met vriendelijk en behulpzaam personeel dus :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd bezorgd en lekker!

, 19-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij hebben heerlijk gegeten.

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse sushi en mooi op tijd. We hebben ervan genoten.

, 07-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

la roll niet aanwezig en ook de gratis rol is niet geleverd. daarnaast lang gewacht op de bestelling. voorheen altijd tevreden geweest en met regelmaat besteld maar deze ervaring met daarbij de verhoging in prijs is een flinke tegenvaller

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Prima eten & lekker, alleen kreeg niet de gratis rol die werd beloofd bij het invoeren van de kortingscode & bestedingsbedrag van boven de €20,- .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goede kwaliteit. Helemaal top.

, 02-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele lekkere verse sushi! Niet duur en bezorging gaat super snel! Echt een aanrader.

, 28-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi is heerlijk! Vooral de soft shell chicken. Zelfs de ebi tempura was nog warm en crunchy!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beetje jammer dat er een rol vergeten was, voor de rest erg lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere verse sushi en keurig op tijd bezorgd!

, 19-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We always order at Mr Sushi but this time we were dissapointed. We did not enjoy like we always do. Also became very exspensive for two people. 35.00 quantity is for one person a night.

, 15-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeeeeeerlijk

, 15-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, lekker vers. Helaas gisteren drie keer sashimi besteld maar het waren maar dertien plakjes ipv achttien.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer overheerlijk!!! Gewoon op tijd bezorgd zoals altijd! Graag weer tot de volgende keer!!

, 26-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger was chagrijnig en vol desinteresse. Duurde erg lang.

, 22-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer genoeg zat er een haar in de sushi. Dat maakte het minder smakelijk, was een enorme tegenvaller.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi en netjes op tijd besteld!

, 18-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 15-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Helaas geen goede ervaring. Vannacht moeten overgeven, alles is er terug uitgekomen. Zonde van mijn geld.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke bezorger, maar rijst van de sushi was een beetje klef + er zitten weinig visseneitjes op de California sushi.

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super! Alleen volgende dag sushi helemaal uitgedroogd dus het lekkerst dezelfde dag!

, 13-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen al enkele jaren bij mrssuhi. De sushi was altijd goed maar de laatste 2 keer en zeker de sushi die we vandaag besteld hebben was niet goed.Smaak was slecht en de samenstelling van de schaal was eentonig zijn we niet gewend van mrsushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 13-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was netjes verzorgd, veel keuze en erg lekker, ook genoeg wasabi, sojasaus en gember, snelle bezorging, ook netjes dat als je boven de 40,- besteld je een gratis rol mag kiezen!!

, 05-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Goede sushi lekker en op de juiste tijd klaar

, 04-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke verse sushi!

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn bestelling was niet compleet; er zat geen zalmsashimi bij.

, 03-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd goede verse sushi en een vriendelijke bezorger :)

, 01-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Precies op afgesproken tijdstip bezorgd en sushi was van uitstekende kwaliteit. Aanrader!

, 29-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was top, + vriendelijke bezorger!

, 27-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tweede kerstdag besteld, waren op tijd en de sushi was heerlijk

, 26-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima sushi voor dat geld

, 24-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestel heel vaak bij jullie, vandaag was de rijst klef en de sushi niet lekker. Nog nooit eerder gehad.

, 22-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super zoals altijd! Vriendelijke bezorger :)

, 19-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top!

, 09-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

, 03-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prijs en kwaliteit is super, bezorging keurig en netjes op tijd. Wij gaan zeker onze sushI vaker bij Mr Wok bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heeeerlijk! Helaas duurde t wel Ong 1,5 uur voordat de bestelling kwam...

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit: lekker, maar erg kleine stukjes vis.. sushi is vrijwel alleen maar rijst. Wel net en fris! Bezorging: 20 minuten te laat maar erg vriendelijke bezorger.

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Soja saus bakje was open gegaan onderweg, dus alles zat onder de soja saus inclusief kleding. Heel smerig.

, 29-11-2018

Kwaliteit:

Rating

, 26-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn dochtertje vond het super dat jullie haar hadden gefeliciteerd waardoor het eten nóg lekkerder smaakte! Dank jullie wel! Ook namens mijn dochter.

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goedenavond, mijn man of ik bestellen regelmatig bij jullie. Altijd tot volle tevredenheid. Vanavond echter was t totaal niet lekker en volgens ons lag t aan de rijst. De bestelling was lauw en aan de rijst zat een aparte smaak. Wij eten vaak sushi maar deze was echt niet goed. Ik lig met buikpijn op de bank en de bestelling hebben we weggegooid. Wil dit wel graag opgelost zien. Dat t wat later werd gebracht kan gebeuren door tijdstip en drukte op de weg. Normaal is t op tijd. M.vr.gr. Bertens

, 24-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke, verse sushi!

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel geleverd ondank de drukte. Sushi was weer super lekker zoals altijd!

, 08-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke, verse sushi en snelle levering!

, 31-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging op tijd en weer gesmuld! Graag tot de volgende keer!

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We bestellen geregeld hier, helaas was deze keer de sushi heel erg klef en de bezorger was bijna 3 kwartier later dan de afgesproken tijd. Erg jammer

, 27-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer superdelicious, de warme gerechten waren goed warm. En de sushi ?? superlekker. Bezorger goed op tijd, yes Mr. Sushi ga zo door ????

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer lekker, voor een zeer schappelijke prijs!

, 21-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk genoten. Echt super lekker. Bestel al tijden bij mr sushi

, 18-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 17-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker lekker lekker

, 15-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was lekker en binnen drie kwartier bezorgd. Met 2 paar stokjes (ik had aangegeven: geen) en i.p.v. extra gember zat er extra wasabi bij. De bezorger is dit meteen gaan omruilen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere sushi echter duurde het extreem lang eer dat het bezorgd werd. Werd wel netjes op de hoogte gehouden dat op zaterdagavond om 19.30 een file was waar de bezorger instond

, 08-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles perfect gegaan en lekker vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima op tijd, heerlijk gegeten!!! Graag tot de volgende keer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Exact op de aangegeven tijd geleverd. 1 gerecht ontbrak, binnen 15 min na bellen werd dit geleverd. Lekkere sushi.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi. Wel erg weinig sojasaus (1 klein bakje voor 4 personen) en maar 2 paar stokjes. Bezorging was iets aan de late kant. Voor de rest erg tevreden.!

, 06-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Iets later van verwacht bezorgd, maar ze hadden het wisselgeld klaar en hadden naar mijn extra's in de order geluisterd over de bezorging. Prima! Eten was heerlijk.

, 05-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling 50 minuten te laat geleverd. Niet normaal!

Reactie van Mr. Sushi:Beste Marlon, wij hebben zojuist contact gehad :)

, 01-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was goed en vers. Bezorging was een drama. Uren zitten wachten.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Nick, wij hebben zojuist contact gehad :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was weer top, er was een foutje in de bestelling, maar dat werd super snel opgelost. Daarnaast een zeer vriendelijke bezorger

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat in de ‘zalm’ box ook veel sushi zit waar geen zalm in zit. Helaas zat er geen sojasaus bij de bestelling. Wil erg lekker en leuk van de gratis sushi!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, maar wel jammer als je een handroll zalm besteld en ze de zalm vergeten..

, 16-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

zoals altijd super lekker en precies op de afgesproken tijd geleverd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging zelfs op zondagavond. En zoals altijd lekker vers.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prijs is wel véél duurder geworden...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkerder dan de concurrentie!!!! 1 opmerking : via de site lukte het niet om bestelling te plaatsen altijd vast lopen. Dan maar via de app besteld , dat ging vlekkeloos

, 08-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Erg genoten van de heerlijke sushi!!

, 04-09-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Half uur te vroeg bezorgd. Had 18:45 afgesproken maar ze kwamen al om 18:15. Nu was het eten koud toen mijn vriendin thuis kwam van haar werk.

, 28-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was weer heerlijk, Edamme was deze keer iets te “zacht”, maar de sushi was weer top!

, 27-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Excellent service! Only sushi restaurant where we order. Great value for money, delicious sushi, on time delivery.

, 26-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik had geluk dat ik al thuis was, ze waren gewoon 15 minuten te vroeg. Verder prima gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 2 uur later...

Reactie van Mr. Sushi:Beste Gawein, wij hebben zojuist contact gehad en zijn tot een oplossing gekomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Verkeerde handroll gekregen, maar toen waren ze al gesloten.. Bezorging was ook niet snel helaas, terwijl ik later op de avond besteld heb

, 20-08-2018

Kwaliteit:

Rating

, 16-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer top geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk zoals altijd!

, 09-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere sushi, goede kwaliteit voor een goede prijs. Vriendelijke bezorging en een mooie reclame auto?

, 05-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-08-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voor een bedrag van ruim 40 euro besteld. Dit werd zeker een half uur later dan gepland bezorgd, waar ook nog eens fouten bij werden gemaakt; we kregen niet precies wat we besteld hadden. Uiteindelijk alsnog gehad. Maar hetgeen wat ik echt zeer kwalijk vind, is dat we te maken hadden met vis die niet meer goed was. Met name de zalm smaakte rot, alsof het al uren in de zon had gelegen. Na een paar happen hebben we het weg kunnen gooien: drie mensen moesten overgeven en hadden nog tijden last van buikpijn. Schandalig. Een ster is nog teveel. Jammer, want normaal altijd lekker eten.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Rebecca, wij hebben geprobeerd in contact te komen met u

, 25-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij bestelling aangeven leveren om 19:00 uur, echter werd om 15:00 bezorgd bij de buren aangezien we niet thuis waren. Graag in vervolg de opgegeven levertijd beter inplannen. Sushi zelf was weer prima

, 24-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde meer dan n uur op n maandagavond, vond ik net te lang eigenlijk. Sushi daarentegen was erg lekker!

, 15-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wij bestellen regelmatig en altijd heerlijke sushi. Deze keer helaas sushi die warm was. Beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Weer heerlijk zoals altijd

, 09-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi vind ik altijd super lekker, waardoor ik vaak zelfs 2x per week bestel. Deze keer was de sushi alweer ruim een half uur te laat.. normaal vervelend, maar niet heel erg, maar nu had ik haast waardoor ik super snel moest eten, zonde! Daarnaast zat er sla in de handroll terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik dit niet lust.. :( jammer mrsushi!

Reactie van Mr. Sushi:Beste Frederique, wij hebben zojuist contact gehad :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Tonijn was zeker niet vers en dat geldt ook voor de zalm...

, 03-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles goed en snel verlopen en alles lekker bers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-07-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Was helemaal top. Heb niet te lang hoeven wachten en was lekker.

, 29-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

?

, 28-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Lekker goedkoop en heerlijke sushi!!!! Van genoten

, 16-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle, vriendelijke bezorging en het eten was weer van goede kwaliteit ??

, 14-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, sushi’s waren heerlijk vers

, 07-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hoewel ik over de kwaliteit van het eten an sich erg tevreden en te spreken ben, ben ik minder gecharmeerd van de levering en facilitering. Niet de eerste keer, maar ook vandaag weer extra gember besteld (€1,50) en niet erbij geleverd. Ook gevraagd om extra soja-saus en ook dat niet bijgeleverd. Dat is jammer! Zo wordt een prijs-kwaliteit-hoogvlieger meteen een weinig aantrekkelijke optie. Jammer dit en hopelijk wordt er iets gedaan met deze feedback, zodat jullie je service kunnen bijstellen en het bestellen van een maaltijd als prima wordt ervaren!

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi, op tijd bezorgd. Volgende keer weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-06-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De zalmrol met mayonaise vond ik qua smaak goed, alleen was deze erg klef. Het zat een beetje opgepropt in de doos. Wat wel goed was, de sushimi was tussen slablaadjes gelegd. Daardoor bleven deze prima. De rest was prima. Leuk zo'n gratis rol, zeker wanneer je deze zelf mag kiezen.

, 14-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit en prijs verhouden is goed. Een ding waar jullie sterk in kunnen verbeteren is communicatie naar de klant. We hebben na 2 uur wachten maar zelf gebeld waar de sushi blijft. De bezorger had onderweg stukken gekregen met de scooter. < als dit gebeurt zorg dan iniedergeval dat of de producten worden opgehaald en worden bezorgd of een telefoontje naar je klanten dat t is vertraagd. Maak ook geen “ik bel je terug afspraak” en dan niet meer bellen! En als de klant dan 2,5 uur moet wachten op de bestelling zorg dat ze iets extras krijgen, en niet alleen een excuus. Ik heb te vaak excuses van jullie gekregen.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Trix, wij hebben geprobeerd om in contact met u te komen. Helaas ben u momenteel niet bereikbaar, wel hebben wij 2 voicemails achter gelaten :) Karlijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijst was niet lekker. Plakte niet en zat geen smaak aan. Baalde Ik echt van aangezien ik afgelopen zaterdag bevallen ben en echt heel erg verlangde naar sushi, was dit helaas echt een tegenvaller. Nu was de bezorging ook heel erg snel.. Wat natuurlijk heel fijn is, maar bij sushi vaak een teken dat dit afdoet aan de kwaliteit

, 07-05-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bij de bestelling aangegeven dat het om 18:45 bezorgd moest worden, vervolgens stonden ze om 18:15 voor een dichte deur. Uiteindeijk het eten pas om 19:10 gekregen. Toen bleek er een box te ontbreken die ongeveer een uur later pas arriveerde

Reactie van Mr. Sushi:Beste Eline, wij hebben geprobeerd om in contact met u te komen. Helaas ben u op dit moment niet bereikbaar, wel hebben wij 2 voicemails achter gelaten :) Karlijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 29-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd en vers! was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Waren precies op tijd en heerlijke verse sushi!

, 09-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vers en snel in Berkel-Enschot bezorgt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zag er netjes uit en smaakte goed ??

, 08-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 06-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Zeer goede kwaliteit, snel klaar en ruime keuze!

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel en vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals altijd een goede prijs kwaliteit verhouding.

, 01-04-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prijs kwaliteit super lekker en goed

, 22-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De wachttijd is totaal geen probleem en komt goed overeen met de verwachtingen. Het personeel dat de producten brengt is totaal NIET sociaal. Er komt nog net een alstublieft vanaf... Dit is erg jammer voor de belevenis en doet toch af van de kwaliteit! Echt een verbeter punt dit

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi. Maar de bestelling is in 3 delen moeten komen helaas

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 3 uur moeten wachten op ons eten, beetje jammer want het eten is echt goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 18-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Fantastisch! Door alle extra kortingen meer kunnen bestellen als ingecalculeerd, we gaan zeker vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Prima zoals altijd

, 17-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was prima, bestel hier vaker en het is altijd goed. Gisteren besteld, 20.00 bezorging aangevinkt. Vervolgens half 9 het eten er nog niet, dan bel ik krijg ik maar een half antwoord en een slap excuus. Volgende keer als de tijd niet gehaald kan worden, gewoon even bellen en laten weten.

, 15-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging te vroeg en aangegeven dat ik geen sla in de handrollen wilde, maar die zat er toch in..

, 12-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit lijkt wat minder te worden. In de avocado maki zit nog amper avocado (Ik had een paar lege makis). Verder leuk dat jullie de gratis rol aanbieden, alleen jammer als die er dan vervolgens niet bij zit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 11-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi kwam 45 minuten te laat.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Van Roessel, wij vinden het erg vervelend om te horen dat uw bestellen 45 minuten te laat is gekomen. Wij willen ons excuus hier dan ook voor aanbieden! Zou u een mail met deze klacht naar info@mrsushi.nl kunnen sturen.

, 10-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 10-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker vers en prima sushi.

, 06-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling was snel bezorgd. In de ruimte voor opmerkingen "Geen sesamzaad aub" vermeld daar ik allergisch ben voor sesamzaad. Toch alle sushi mét sesamzaad gekregen en de gratis rol zat niet bij de bestelling. Na telefonisch contact genoegen genomen met nalevering van de gratis rol zónder sesamzaad. Deze werd snel bezorgd maar helaas tóch MET sesamzaad. Érg jammer!

Reactie van Mr. Sushi:Beste I van Soest, wij hebben u zojuist gecontact via uw mail. Wij willen dan ook ons wel gemeend excuus maken voor deze slordige fout! Wij willen u dan ook een cadeau bon geven van 30 euro. U kunt de verdere informatie vinden in uw mail :)

, 05-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

prima Sushi voor een prima prijs. bestellen via de website scheelt veel met Thuisbezorgd.nl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit snelle bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top gegeten, bezorging mooi op tijd

, 01-03-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werd gebeld met de vraag of ik even naar beneden en naar buiten wilde komen, anders moest de auto van de bezorger geparkeerd worden.. verder heerlijke sushi!

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super prijs/kwaliteit verhouding en hele lekkere sushi en sashimi! Bestelling was er ook binnen 25 minuten!

, 26-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was erg lekker. Jammer dat bij sommige stukjes de rijst nog wat warm was. De warme hapjes die we erbij hadden besteld (mini loempia) waren koud bij aankomst. Verder een prima mooie en lekkere luxe box!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top binnen een uur bezorgd en dat op een zaterdagavond! I was so happy oeweeeeeeeee

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik heb hier al wel 20x eten besteld omdat prijs kwaliteit heel goed is, maar we hebben gisteren ruim 2,5 uur op onze bestelling moeten wachten. Zonder excuses of compensaties... Echt belachelijk!

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit van surprisebox is prima, alhoewel er wel heel veel surimi in zat. De bezorging aan de andere kant liet meer dan een ruim uur op zich wachten, en dat aan het begin van de avond.

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Door een fout in het systeem en slechte opvolging 2,5uur gewacht en 2x gebeld voordat mijn eten er was. De sushi was wel heel lekker!

, 24-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kwaliteit was weer goed. Helaas liet de bezorging dit keer absurd lang op zich wachten. We hebben twee en een half uur op onze bestelling moeten wachten. Dit is niet klantvriendelijk. Geef voortaan op uw website VOORAF aan wat de verwachtte bezorgtijd is, dat kan veel ergernis voorkomen. Nu hebben we zelf twee keer moeten bellen om te vragen hoe lang het nog ging duren.

, 23-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zoals gewoonlijk weer heerlijk!

, 22-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vond het jammer dat ondanks ik om 16 uur de bestelling door gegeven heb om om 18 uur te laten bezorgen ze pas om 18:45 komen afleveren

, 22-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was helemaal perfect.

, 21-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De sushi was helemaal niet vers. De vis zelf was niet vers en zelfs een beetje waterig. De komkommer was smaakloos. De helft weggegooid. Jammer dat er geen sprake is van verse ingredienten. De prijzen zijn hier inderdaad lager, maar volgende keer betaal ik liever meer bij een ander voor betere sushi. Jammer maar voor mij is dit ieder geval de laatste keer hier.

Reactie van Mr. Sushi:Onze ingrediënten zijn altijd vers we halen elke dag nieuwe ingrediënten.

, 18-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik vind het eigenlijk altijd prima van jullie. Maar dit keer waren jullie er na 1,5 uur nog niet. Ik belde na een uur en toen zou de bezorger in de buurt zijn, daarna heb ik nig 30 min moeten wachten. Ik vond dit echt te lang!

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede sushi en snelle bezorging.

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Was erg lekker maar de maki mix was een beetje droog

, 17-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

echt super goed de verrassing schotel, een echte aanrader

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Werd een uur te laat bezorgd en de sushi was wel lekker, maar zag er slordig uit

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Sushi was best goed te eten. Alleen de bezorging was echt een drama. 1,5 uur later pas bezorgd gekregen

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging pas na 1.5 uur

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nog nooit zolang moeten wachten, 2uur later pas bezorgd!!

, 15-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding.

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1,5 uur gewacht. Alleen de rollen waren vers. Rijst was verder echt oud en erg weinig vulling qua zalm of bijv avocado. Na vaak bestellen enorm teleurgesteld! Oh en gebeld met een klacht, zou teruggebeld worden; niet gebeurd!!!

, 12-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Wat een belabberde services! Laatste keer dat wij hier hebben besteld! Een uur nadat wij de bestelling hadden doorgeven werden we gebeld dat de bestelling niet was doorgekomen en dat het vanaf dat moment in behandeling was. Prima, een foutje kan gebeuren. Na dit uur hebben wij nog anderhalf uur gewacht op onze bestelling waarbij wij meerdere keren hebben gebeld met mr sushi, telkens gaven ze aan dat de bestelling bijna klaar was. Uiteindelijk 2,5 uur nadat wij de bestelling hadden geplaatst was er nog steeds geen sushi. Nogmaals gebeld waar het bleef en met de vraag hoeveel korting we kregen. Helemaal niets alleen een excuses, wat een waardeloze services! Fouten kunnen gemaakt worden maar los dit op een nette manier op!

, 10-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke sushi voor een fijne prijs (wat uniek is voor sushi afhalen..). Bezorging duurde iets meer dan een uur, maar ik weet van andere keren dat ze alles dan ook echt vers voor je rollen.

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-02-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Sushi was super lekker. Ik vond de bestelling plaatsen echter heel lastig. Als je producten aangeklikt hebt en vervolgens op afhalen ipv bezorgen klikt, gaat alles uit je bestelling. Het navigeren op de website is (op telefoon en tablet in ieder geval) niet echt makkelijk.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Anne, dank je wel voor deze reactie! Wij gaan hier meteen naar kijken :)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Meer dan een half uur moeten wachten.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Henk, u kunt het beste rekening houden met 45 tot 60 minuten voordat uw bestelling bezorgd is :).

, 22-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

1 uur en 40 minuten een klant laten wachten op sushi kan echt niet!! En je klanten voorhouden dat de bezorger er bijna is, als je belt na een uur, terwijl de bezorger nog helemaal niet vertrokken is al helemáál niet!! Als jullie dit niet gauw oplossen kun je de tent beter sluiten.

Reactie van Mr. Sushi:Beste Loes, wij hebben zojuist contact met u opgenomen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd lekker, prijs kwaliteit is prima.

, 20-01-2018

Kwaliteit:

Rating

Superverse sushi en 2 gratis rolls erbij. Aanrader!