Beoordelingen van Mr. Sushi Tilburg

Recente recensies

4.0
Mike
18 juni 2021

Bezorging was snel. Assortiment aan sushi is vrij uniek en lekker.

EmD
13 juni 2021

Dit keer precies op tijd!! Sushi wederom lekker.

Liliya
12 juni 2021

Lekker sushi. Blijf bestellen. Snel bezorgd.

Koen
10 juni 2021

Altijd top! Sushi rijst precies de juiste balans tussen zoet en zuur (bij de meeste sushi-zaken te zoet). Lekkere dikke plakken sashimi. Tempura-rolls nog warm van binnen. Heerlijk! Wel verstandig om smiddags al te bestellen. Bezorging kan lang duren.

Wietse
7 juni 2021
De Vries
6 juni 2021

Sushi was heerlijk, alleen ruim 2 uur gewacht op de bezoeging

Imke
3 juni 2021

Bijna 1,5 uur te laat..

Vincent Van Der Basch
3 juni 2021

2 dagen op een rij bezorging een half uur later dan afgesproken tijd, onacceptabel!

Vincent Van Der Basch
2 juni 2021

Gereserveerd in de middag dat ie om 18:30 er zou zijn. Kwam pas om 19:00. Wasabi was vloeibaar

Liliya
1 juni 2021

Echt lekker sushi.

Lennart
31 mei 2021

Snelle bezorging, voor zover ik er verstand van heb prima sushi

Emmy
30 mei 2021
Liliya
28 mei 2021

Heel lekker eten. Top

Vanessa van Hassel
28 mei 2021
Werner T.
27 mei 2021

Goede en verse sushi. Tip,... bestel niet op een bepaalde tijd, dat gaat nogal eens fout, gewon zsm Zeer zeker een aanrader!

Els Nieuwenhuis
25 mei 2021

Sushi smaak is lekker maar nu al voor tweede keer alle sushi’s vooral de grootste en duurste komen na bezorging helemaal geschud en geplet aan. De topping zijn helemaal uitgelopen en ingezakt. 1 grote smurrie. Hier gaan we dus niet nog een derde keer bestellen / bezorgen

Liliya
23 mei 2021

Heel lekker sushi. Goede service. Vriendelijke bezorger

De Bie
21 mei 2021

Het eten en de service is top!!

Liliya
21 mei 2021

Heel lekker. Goede kwaliteit. Snel bezorgd

Liliya
19 mei 2021

Echt lekker. Blijf bestellen. Echt top.

Bekkers
18 mei 2021

erg lekker!! moesten alleen heel lang wachten

Richard
15 mei 2021

Half uur te laat. Jammer Eten was wel super

Marion
13 mei 2021

Het eten was ruim 50 minuten te laat bezorgd

Wilco
13 mei 2021

De Maki Mix was niet echt vers, maar de overige sushi was, zoals ook eerdere keren, erg lekker. Dit was ook de reden we weer bij Mr. Sushi besteld hebben, maar dit was de laatste keer. Voor de derde keer uren gewacht op het eten en iedere keer hierbij moeilijk telefonisch bereikbaar, wederom “sorry, het is druk” en “de bezorger is net onderweg”. En dat voor een product waar je behoorlijk wat voor betaald. Maar NOOIT MEER bij Mr. Sushi.

Claire
13 mei 2021

Helaas ik had voor half 6 mijn eten besteld. Maar kwam pas om kwart over 6. Had hierover gebeld, omdat ik het erg lang vond duren.

SvB
13 mei 2021

Iedere keer weer heerlijk! De Crazy fire dragon is echt een aanrader!!

Jeannette
11 mei 2021
Andrzej
10 mei 2021
Deborah van der Linden
10 mei 2021
Gwen
9 mei 2021

Altijd super lekker, wat warm hoort te zijn is altijd heerlijk warm bij bezorging en alles wordt netjes verpakt. Top prijs/kwaliteit verhouding. En bezorging optijd!

Wietse
6 mei 2021

Top!

Verhoeven
1 mei 2021

Kwaliteit altijd goed. Bezorging was ruim 40 min na de afsproken tijd, dat was jammer!

Suus
30 april 2021

Optijd geleverd, lekkere sushi

Jeske
27 april 2021

Super lekkere sushi en geleverd op de gewenste tijd door een hele vriendelijke bezorger. Super tevreden

Jacqueline
27 april 2021

Vlot, netjes, lekker.

Richardson
27 april 2021
Anita Storms
26 april 2021

Heel erg lekker en bestelling mooi op tijd.

Liliya
21 april 2021

Echt heel lekker eten. Blijf bestellen. Super

Ketelaars
18 april 2021

Bezorging was prima op tijd. Warm en koude sushi. Het warme was nog goed warm. Helaas was de sushi wat door elkaar geschud (rijgedrag chauffeur misschien) dus hier en daar wat saus door de bakjes heen. Natuurlijk (zoals altijd) te veel besteld. Dit was de volgende dag nog erg lekker. Dus goede verse sushi. Voor herhaling vatbaar en zeker een aanrader voor iemand anders.

Els Nieuwenhuis
17 april 2021

Het was super jammer om te zien hoe de sushi eruit zag na t openen van de doosjes. De deksels zitten net te strak op de sushi dus ze worden plat gedrukt of er is onzorgvuldig mee opgegaan want van de toppings was niks meer over. Een grote smurrie boven op de sushi’s. Dit ziet er niet smakelijk en mooi uit echt een tegenvaller. De smaken van de sushi’s daarentegen waren heerlijk.

Sannie
12 april 2021

Lekkerrrrrr

Sandra
11 april 2021

Zoals altijd weer perfect; heerlijk vers en ook nog eens snel bezorgd door een vriendelijke bezorger.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
11 april 2021

Prima op tijd bezorgd. Het eten zat erg netjes verpakt en het was heerlijk!

Josette Marcelissen
5 april 2021

We hebben wederom heerlijk gegeten en de sushi was weer top. Super vers

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ouwendijk
1 april 2021

Perfect heerlijk gegeten

Liliya
1 april 2021

Echt lekker eten. Snel bezorgd. Vriendelijke bezorger

Tamara
21 maart 2021

Het was heerlijk en supervriendelijke bezorger. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vera van den Berg
13 maart 2021

Heerlijke sushi. Alleen jammer dat deze omgevallen bezorgd was waardoor de beleving toch minder is. Helaas al vaker gebeurd.

Rosie
8 maart 2021

De normale bezorgtijd was al een uur, naar mijn mening erg lang. En dan ook nog is een half uur te laat... Verder wel lekker gegeten.

Marinka
7 maart 2021

Wederom prima verzorgd en op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gio
5 maart 2021

2 uur gewacht op de bestellen en nog delen vergeten. Smaak was super maar snelheid moet verbeteren

Gemma
3 maart 2021

Wij bestellen altijd hier! Eén keer omdat Mr Sushi dicht was bij I Love Sushi besteld, en dat viel direct tegen. Veel minder lekker, minder vers. Mr Sushi is kei lekker en vers! De Ebi Tempura roll is altijd nog een beetje warm . Lieve en behulpzame mensen. AANRADER!

Sam
28 februari 2021

Heerlijk gegeten en precies op de aangegeven tijd bezorgd, dankjewel!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Frrr
28 februari 2021
Mollies
28 februari 2021

Helaas uur en 3 kwartier moeten wachten op bezorging. Sushi smaakte goed.

Vanesza
27 februari 2021
Jo
26 februari 2021

Lekkere sushi, was alleen koud

Yanna
22 februari 2021
de Wilde
21 februari 2021

Geweldige kwaliteit. Ontzettend lekker. Gaan we zeker weer een keer doen Bezorgtijd was redelijk lang maar het was het wachten waard.

Yoni
18 februari 2021

Onjuiste bestelling ontvangen (andere smaak/vulling dan we hebben besteld). Veel saus waardoor weinig van sushi te proeven was en ingrediënten ontbraken.

Jsksisk
17 februari 2021

Kwam anderhalf uur te laat

Lena
17 februari 2021

Super lekker!!!

Teuni
16 februari 2021

Voor mij nooit meer een andere! Kakelvers, warm en koud apart bezorgd en nog steeds knapperig. Bezorging op tijd en super vriendelijk, ga zo door!

Fleur van Rossum
16 februari 2021

Altijd heerlijke sushi & sidedishes !. En bestel hier maar al te graag. Wordt op tijd bezorgd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liza
15 februari 2021

Ik bestel geregeld bij Mr. Sushi in Tilburg en ben altijd erg tevreden. Enkele keren hebben we iets langer moeten wachten, maar gister overtreft alles. Als verrassing voor valentijnsdag sochtends om 09.30uur lekker sushi besteld en als bezorgtijd 20.00uur ingevuld. Om 20.20uur was er nog niemand en ben ik zelf gaan bellen. Er werd mij verteld dat ze nog bezig waren en het er zo snel mogelijk aan kwam. Uiteindelijk kregen we om 21.05uur onze bestelling bezorgd. Waarin niet eens een excuus werd aangeboden. Ter compensatie kregen we 1 blikje drinken van 150ml. De kwaliteit is goed, maar aan de bezorging moet echt iets gedaan worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eva
15 februari 2021

We hadden gepre-ordered voor zondagavond (Valentijnsdag!!) om half 7. We hebben 3 uur moeten wachten terwijl we al helemaal klaar zaten voor het eten. Heel onze avond op Valentijnsdag verpest. Om kwart voor 7 begonnen we met bellen omdat ik het al niet helemaal vertrouwde, maar ze waren onbereikbaar. We hebben in totaal minstens 20 keer gebeld en pas na een uur namen ze op. Tijdens dit gesprek vertelde ze mij dat ze nog niet eens waren begonnen aan het maken van de sushi, echt belachelijk. In een ander telefoongesprek om kwart voor 9 vertelde de telefonist ons dat ze onderweg waren, maar pas om half 10 kregen wij onze bestelling. Daarnaast zei hij dat we een extra roll zouden krijgen omdat het zo lang duurde, maar die hebben we ook niet gekregen. Het ging ons niet om de extra roll, maar ze hebben ons meerdere dingen aangepraat die allemaal niet zijn waargemaakt. NOOIT meer mr sushi voor ons. NIET hier bestellen.

Yvana
15 februari 2021

Kwart over 4 besteld en het was er pas om half 8.. vele malen gebeld, vaak werd er niet opgenomen of er werd gezegd dat het met een half uur er was terwijl het nog bijna 2 uur duurde. Zeer ontevreden!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
14 februari 2021

5 uur op sushi moeten wachten door drukte

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vroni
14 februari 2021

Ik had om 16.41 een bestelling geplaatst, om 19.00 was deze er nog niet en besloot ik om te bellen, echter werd er niet opgenomen en heb ik zeker 15 !!! Keer moeten bellen voordat ik iemand aan de telefoon kreeg, het was inmiddels 20.00 uur en meneer aan de telefoon gaf aan dat het nog een half uur zou duren.. om 20.30 was t er eindelijk! Heb dus 3 uur en 3 kwartier gewacht op m'n bestelling. De sushi is lekker maar de omschrijving op de site klopt niet met wat je krijgt, er zouden viseitjes en,saus op de sushi zitten... nou niet op die ik heb gekregen. Jammer, ik bestel hier geen sushi meer. Bijna 4 uur op een bestelling wachten is natuurlijk gekkenwerk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lars Kaptein
14 februari 2021

Bestelling was 75 minuten te laat..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daan Mannaerts
14 februari 2021

3,5 uur moeten wachten op een bestelling zonder dat ze bereikbaar zijn

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Milou
14 februari 2021

Sushi was goed, maar 1e keer hebben ze me 2,5 laten wachten, gisteren 30 min. Als je er wat van zegt staan ze je met grote ogen aan te kijken, zovan waar heb je het over. Enigste wat ik als antwoord kreeg was ja we hebben het druk!! Laat me dan niet om half 7 daar staan midden in de stad. Bel me op mevrouw kom half uur later. Echt slechte service

Monique
14 februari 2021

Goede sushi, maar hele lange wachttijden. Ik heb nu 3x besteld en iedere keer meer dan een uur later dan de aangegeven tijd. De laatste keer is er extra sushi bij gedaan ter compensatie wat een prima gebaar is. Maar de lange wachttijd is echt een drempel om de volgende keer nog te bestellen.... Ik zou zeggen Mr. Sushi ga hiermee aan de slag, want ik ben niet de enige die hierover klachten heeft.

Werner Tekelenburg
14 februari 2021

Helaas meer dan 2 uur op mijn eten moeten wachten. Gebeld.maar had niet de indruk dat dit wat geholpen had. Ik had om 17.30 uur een bestelling gedaan voor 19.00 en kreeg mijn eten om 21.15 uur. Ik ga het maar eens ergens anders proberen

Kirsten Diehl
13 februari 2021

Bestelling kwam bijna 2 uur later dan afgesproken. Dat vind ik niet acceptabel. Ik had het netjes gevonden als ik daarover gebeld was. Nu moest ik na een uur zelf bellen om te vragen waar mijn sushi bleef. De 5 minuten die toen beloofd werden uiteindelijk nog 45 minuten.

Rodisam
13 februari 2021

Het eten kwam 40 minuten te laat. Ik begrijp dat het weer wat tegen zit maar daar kun je op inspelen als je al ziet dat het een week dit weer is.. Vervolgens was alle sushi in de ronde bak naar een kant geschoven waardoor het helemaal aan elkaar geplakt zat en uit elkaar viel.. en dat voor een box van 99 euro. Zo zonde, de smaak was opzich wel prima maar uiteindelijk is de service die je krijgt erg belangrijk.

Celine Heijne
13 februari 2021

Inmiddels 3 uur en 10 minuten aan het wachten op de sushi die er nog steeds niet is! Drie keer met ze gebeld en allerlei excuses aangehoord. Vriendin moet ivm de avondklok nu zelfs naar huis zonder gegeten te hebben. Wij willen ons geld terug.

MEDF
4 februari 2021
Imke
31 januari 2021

2 uur moeten wachten op onze sushi die om 18:45 geleverd zou worden. Helaas pas om 20:35 eten... ben echt fan van de kwaliteit van mr sushi, maar de bezorging en service valt echt flink aan te werken.

Armando
30 januari 2021

De Sensation box met sushi was erg lekker. Goed verzorgd en mooi opgemaakt. We bestellen zeker vaker. 👍🏼

Anita
27 januari 2021

Super lekker en netjes op tijd bezorgd.

D.
24 januari 2021

Super goeie service. Eten is goed, en snel bezorg zeker een aantrader goede prijs.

MB
23 januari 2021

Wederom te laat bezorgd. Omdat dit (bijna) altijd zo is houden we hier al rekening mee. Maar het blijft toch vreemd dat je afspreekt 18:30, dat je om 18:32 een mail krijgt dat ze onderweg zijn en dat de sushi dan om 19:00 bezorgt wordt. Het is dat de kwaliteit nog steeds top is.......

Berkel
22 januari 2021

Smaakvol en erg vers.

Marlo
19 januari 2021

Snel geleverd en zoals altijd super lekker

de Rooij
19 januari 2021

lang moeten wachten op de bestelling en kwaliteit van de sushi niet wat we gewend zijn van mr sushi.

Jack
18 januari 2021

Prima sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ontevreden klant
16 januari 2021

Eten was goed maar bezorging een uur te laat. Heb gebeld en geen excuus gehad.

Marloes
16 januari 2021

Ik had bestelling gedaan om 17:40 voor een levering om 19:00. Nadat ik al een keer gebeld had om 19:00 hoelaat het zou komen kreeg ik te horen hij vertrekt zo. 30 min. Later was hij er nogsteeds niet. Dus weer gebeld. Uit eindelijk was mijn bestelling er pas om 19:55. Ik vind het niet kunnen dat ik zelf contact heb op moeten nemen. Het kan altijd gebeuren dat een bestelling langer duurt maar laat het dan aan je klanten weten. De kwaliteit van de sushi was prima heerlijk maar der bezorging en het contat over de bezorging was niet oke. Als ik ruim van te voren bestel verwacht ik op z'n minst dat het er optijd is. En als het later wordt verwacht ik dat ik daar melding van krijgt. Dit was echt niet oké.

Anoniem
16 januari 2021

Bezorging duurde bijna 2 uur heel jammer. Is al zeker de 3e op rij Heel erg jammer

Sharon
12 januari 2021

Even serieus. Ik bel jullie op om te vragen of de kip halal was omdat ik later pas zag dat er kip in de box zat. Je gaat tegen mij zeggen dat je die rol veranderd naar vis. Eindstand duurt het halfuur langer, maar wat krijg ik? Gewoon die oude kip rol die ik niet eens mag eten. En als ik jullie bel dan nemen jullie niet op. Waarom liegen en mensen dingen laten eten die niet mogen?? Daar buiten om was de avocado enorm papperig echt vies. Nooit meer mr sushi voor mij. En aangezien ik dit ook online heb geplaatst al te horen gekregen dat veel mensen slechte service hebben meegekregen

Sander
9 januari 2021

Aardig, alleen weet ik niet of ik het herhaal.

Ivana
8 januari 2021

Lekkere sushi, bestelling wel een uur te laat aangekomen

Gi
5 januari 2021

Lekker en erg vers. De beste sushi die ik heb gegeten in Tilburg. Online besteld en het stond klaar op de afgesproken tijd. De Fancy dinner box is zeker meer dan genoeg voor 4 personen

Tamara van de Weijdeven
4 januari 2021

Verschrikkelijk lang moeten wachten. Slechte service aan de telefoon. Worden tijden beloofd en pas 2uur later leveren.

Monique
2 januari 2020

Prima geregeld en de produkten allemaal even lekker xx

Alina
31 december 2020

Kwaliteit was prima, zoals altijd. Vorige keer was de bestelling verkeerd, waardoor ik nu met mijn telefoonnummer korting zou krijgen. Dat is niet gelukt, vervolgens is ook déze bestelling niet goed (california roll ipv LA roll). Jammer, 2x op rij verkeerd bezorgd en de beloofde korting niet gekregen!

Dewi
31 december 2020

Om 19:45 uur besteld en om 21:45 werd het geleverd, zonder excuses voor de deur gezet. Erg jammer, want twee uur wachten is echt te lang (vooral op een daluur tijdstip). De sushi was prima, maar de crunchy box was anders dan we ons hadden voorgesteld en daardoor was het veel van dezelfde smaak.

Vloon
30 december 2020

Duurde erg lang we begrijpen de drukte deze dagen en dat dit enige vertraging met zich mee brengt snappen we ook maar ruim 2,5 uur later dan afgesproken vind ik echt schandalig. Al 2 keer gebeld intussen maar nog niet. 2 hongerige kinderen nu pas om 20.45 uur eten kunnen geven. Erg jammer

Anoniem
30 december 2020

Bezorging kwam pas 3 uur later! Sushi was wel erg lekker

Sander Bungener
30 december 2020

Eten was goed alleen erg laat bezorgd, 3/4 uur later dan initieel aangegeven. Dus totaal bijna 2 uur geduurd, dat vind ik wel erg lang duren. Nog even over gebeld, maar weinig begrip aan de telefoon, kreeg niet de kans om mijn verhaal goed te doen.

Daniëlle
28 december 2020

Om 18.45 mijn bestelling geplaatst, om 21.15 werd het pas bezorgd. Dat was een beetje jammer, maar ik werd aan de telefoon en aan de deur heel vriendelijk te woord gestaan. En oh die sushi!!!!!! Zo verschrikkelijk lekker, dat ik het lange wachten al snel weer vergeten was.

Ralf van Berkel
28 december 2020

18:10 besteld bestelling geleverd 20:10 waar aan gegeven werd 19:10 bezorging. Drama dus al over onze honger heen. En de sushi was ook niet zo speciaal.

Charlotte
28 december 2020

Om 18:11 plaatste ik een bestelling. Na 1,5 uur belde we waar het bleef. Er werd gezegd dat het toen nog een kwartier zou duren en dat we ter compensatie 2 gratis blikjes zouden krijgen. Uiteindelijk was het er na 2 uur en een kwartier nog niet en hebben we nogmaals gebeld. Om 20:33, bijna 2,5 uur later dus, werd het eten bezorgd. Toen we het eten uitpakte, bleken de beloofde gratis blikjes er niet bij te zitten, zat er ook geen chili saus bij de loempia’s en een paar stokjes te weinig. Kortom wij zijn helemaal niet tevreden.

Ouwendijk
28 december 2020
Liliya
26 december 2020

Beste dames en heren, Lekker eten, goede service, snel bezorging

Liliya
26 december 2020

Eten was heel lekker. Snelle bezorging. Vriendelijk

Jet
25 december 2020

De sushi was echt goed. Wij hebben er alleen twee uur op moeten wachten.

Anja
24 december 2020

om half acht zou ik mijn bestelling krijgen. Om 3 min over acht kreeg ik een mail dat mijn eten onder weg was. Vervolgens duurde het nog een half uur voor dat de bestelling er was. Die geen uur later pas mijn bestelling . 😥☹

Lotte
23 december 2020

Helaas was mijn bestelling 1 uur te laat, de sushi was wel goed.

Toine
23 december 2020

Lekkere sushi. Bezorging was later dan aangegeven terwijl ik smiddags al besteld had. Wel fijn dat ze belde dat ze wat later waren

WILBORTS
23 december 2020

Na twee uur wachten na de afgesproken tijd is de bestelling binnen maar de gratis rol zit er weer niet bij zo kan ik ook een gratis rol weg geven maar je kunt wel bellen maar ze nemen de telefoon niet op

Laura
19 december 2020

Was erg lekkere sushi, maar het duurde twee uur tot het bezorgd was nadat ik besteld had. Daarnaast heb ik na 1 uur gebeld en gevraagd wat de status was, waarop gezegd werd dat de bezorger onderweg was. Toen duurde het dus nog een uur. Erg jammer, zeker omdat de sushi heerlijk was.

v eijk
19 december 2020

2 uur later als besteld! 3x gebeld en elke keer een ander smoesje. Waardeloos om om 21.45 nog te moeten avond eten. Bij bestellen per ongeluk verkeerd huisnummer ingetypt, 3x gemeld en dan nog moet bezorger bellen omdat het niet is aangepast. Voor ons geen mr sushi meer!

Brigitte
14 december 2020

Zoals altijd weer heel tevreden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zanlier
7 december 2020

wij bestellwn hier regelmatig sushi en zijn over t algemeen tevreden. Dit keer echter hadden we bijna plastic gegeten. De surimi was niet uit de plastic folie gehaald. Twee rollen California de prullenbak in. Jmmr.

Anonymous
6 december 2020

The quality of the food is very good and everything tastes so fresh. However the delivery ruined the experience as it took almost 2 hours before we could eat. We ordered our food at 18.15 and received confirmation email that it will be delivered at 19.15. At 19.30 we called because we still hadn’t received our food at that time and they said they are making it now. We finally received it at 20.00 so that was very disappointing.

Ingrif
4 december 2020

Zeer goede prijs kwaliteit

Jeske
29 november 2020

Ik vind dat jullie echt iets aan bezorg wachttijden moeten doen, 2,5 uur gewacht, ruim een uur na de verwachtte bezorgtijjd die jullie aangaven. Wij gaan voorlopig elders bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M de groot
29 november 2020

Was weer even geleden dat we sushi besteld hadden, maar we hebben weer heerlijk gegeten... prima box en snel bezorgd....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vanessa
28 november 2020

Bestelling was half uur te laat, en het leek alsof de schaal een ongeluk had gehad onderweg. Was nog steeds lekker, maar zag er niet uit als n fancy dinner

Liliya
27 november 2020

Heerlijk eten, snel bezorgd. Echt tevreden

Wietse
26 november 2020
Kim
16 november 2020

De bezorging was maar liefst 2 uur later.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jack
15 november 2020

Vorige week sushi zonder saus, tweede x besteld 2:45uur zitten wachten op eten dat 45min onder weg is geweest. Alles koud

Shirley
15 november 2020

Gisteren in de middag om 16.40 uur een bestelling geplaatst voor levering om 19.15 maar deze werd om 20.45 uur geleverd! Na de 1e keer bellen zou de bezorger met 5 minuten zijn maar na een half uur was nog steeds geen bezorger te bekennen.. nog een keer bellen en aangegeven dat ik echt niet blij mee ben en een korting verwacht! Ik zou terug gebeld worden maar heb niks meer gehoord.. ik snap dat het druk is maar zo ga je niet met klanten om!

Hhh
14 november 2020

Niet bestellen hier!! 1,5 uur wachten na verwachte bezorgingstijd!! 2 x gebeld en er werd allebei gezegd: we zijn nog bezig met uw bestelling maken. Pfff ik neem aan dat een bestelling maken geen 1,5 uur duurt!

Gw
14 november 2020
W. Tekelenburg
8 november 2020

Wel héél vervelend dat ik een gratis box C mocht bestellen nadat ik 25 punten had gespaard maar dan MOET je wel eerst nog even voor 29 euro bestellen,... voelt toch verkeerd. Nadat ik gebeld had konden ze mij niet verder helpen en moest morgen maar terugbellen,... vreemd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thomas
1 november 2020

Eten was lekker, had wel een kleine vertraging van 30 min. De specials doen het altijd goed bij dit bedrijf👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

SCESA
30 oktober 2020

Very good sushis. Delivery was a bit late but that is forgivable. Good value for money!

Gezin
29 oktober 2020

18.45 besteld, om 21.45 bezorgd. Beloofd goedmakertje zat niet bij bestelling. Sushi zelf was lekker.

Huijsmans
29 oktober 2020

Bezorging kwam helaas bijna een uur te laat. De sushi was prima.

Eva
28 oktober 2020

De bestelling was 1,5 uur te laat!! Wanneer ik belde was de vrouw heel druk en zei ze dat het de deur nog niet uit was terwijl het al een half uur na de besteltijd was

Nienke
28 oktober 2020

Waren 2 uur later als dat afgesproken was

Lotte Verhoeven
24 oktober 2020

Enorm slecht, 1,5 uur te laat, de sushi was niet vers en service enorm slecht!!!!

Roy Hehanussa
24 oktober 2020

Het eten was goed maar vervolgens hebben we ruim anderhalf uur moeten wachten dan de verwachte levertijd .

Marijn
22 oktober 2020

Studentenbox besteld zonder student te zijn ;) Superlekkere verse sushi. Echt top! Bezorging prima maar en kwartier te laat. Geen ramp maar daarom 4 sterren. Voor herhaling vatbaar!

Chantal
22 oktober 2020

Ze kwamen pas 1 uur later de bestelling bezorgen dan de afgesproken tijd en dat op een doorde weeksedag

Kosien
20 oktober 2020

Heerlijke sushi, helaas wel erg lang (2 uur na bestelling) moeten wachten op de levering.

Sanne Verheijden
20 oktober 2020

Goede kwaliteit en snelle bezorging, het was heerlijk !!

Robin
18 oktober 2020
Nynke
18 oktober 2020

20 minuten te laat , niks laten weten dat ze later waren. Erg jammer als je erop zit te wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marlo
17 oktober 2020

Sushi was erg lekker. Helaas was wederom de bezorgen te laat. Vorige keer en vandaag. Dit keer hebben we ruim 2,5 uur moeten wachten.

WILBORTS
17 oktober 2020
Evelien
16 oktober 2020

Erg lekkere sushi maar bezorging duurde veel langer dan aangegeven (wat ook al lang was)

Gwendolyn
15 oktober 2020

Heerlijke sushi voor (als je het mij vraagt) de beste prijs van Tilburg. Netjes verpakt, genoeg gember, Wasabi en zelfs een heel flesje soja! Heerlijk genoten. Was nog warm bij aankomst. Wel 20min later dan de 'verwachtte' bezorgtijd maar werd netjes gecommuniceerd toen 't onderweg was. Voor herhaling vatbaar en zeker aan te raden!

d.voogt
11 oktober 2020

Was prima

Grooten
11 oktober 2020

Op de tijd van levering kreeg ik bericht dat het ietsjes later werd. Ik heb 1.15 uur gewacht. Dat is echt niet ok.

Jaber
10 oktober 2020

Top service en ook nog eens heerlijk gegeten!

Annemieke
9 oktober 2020

Heerlijk gegeten!! :) goede en vriendelijke service en ze houden netjes rekening met de 1,5 meter afstand, super fijn!!

Manon van Gils
5 oktober 2020

Bezorging was uitermate teleurstellend, om 17:50 een bestelling geplaatst dat het zo snel mogelijk bezorgd kon worden, de eerste tijd die je kon kiezen was 18:30. Om vervolgens pas om 20:00 uur onze bestelling gekregen... daarnaast hadden we aangegeven of er Iets veranderd kon worden in de box, helaas was dit ook niet gedaan. Normaal altijd super goeie ervaring gehad met mr. Sushi in breda. In tilburg had ik dit ook verwacht...

Dennis voogt
5 oktober 2020

17.15 besteld zou om 18.20 bezorgd worden. Na bellen Kwam om 19.40u helaas moest ik om 19.45u sporten. Ik ben al jaren vaste klant en ben dit niet van jullie gewend. Maar hoe kun je nu de reeshof combineren met oisterwijk?? Dit is geen goede planning jammer ben beter van jullie gewend. Volgens mijn gezin die wel heeft kunnen eten was de kwaliteit wel top Ik heb er helaas niet van kunnen genieten. Misschien volgende keer beter?? Ik baal wel

Jeske
4 oktober 2020

Het duurde namelijk 1 uur en 3 kwartier om 2 doosjes sushi te laten bezorgen. Hier zou verbetering in kunnen komen. Hoewel de sushi zoals altijd erg lekker was!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lieke den Boer
3 oktober 2020

Helaas hebben jullie in plaats van de crispy salmon de crispy vegetarisch gegeven (met zeewier).

Van Loon
3 oktober 2020

Bezorging was netjes maar wel half uur te laat. De sushi was erg lekker, op 1 rol zalm maki na. De zalm in die rol was niet vers en smaakte als die minstens een paar dagen oud was al. Die hebben we dus verder niet opgegeten.

Gw
2 oktober 2020
Lisanne
26 september 2020

Lekker en goede kwaliteit, zoals altijd en een uur te laat, zoals altijd.

Sven Van De Voorde
24 september 2020
Kyra
21 september 2020

Bestelling 45 min te laat (wel een telefoontje hier over gekregen). Ik had doorgegeven 6 paar stokjes er bij, kregen er slechts 4.

Martine
18 september 2020

Om 13.30’ bestelling geplaatst, met gewenste bezorgtijd 16.00. Om 16.30 nog geen bestelling ontvangen, dus opgebeld. Zou nog 20 minuten duren, werd uiteindelijk 30 minuten. Jammer dat optie vooruitbestellen bestaat, maar in ons geval niet uitvoerbaar bleek.

Moelands
14 september 2020

Bezorgtijd opgeheven maar helaas een uur te laat... Had al een keer gebeld. Bij levering bleek de bestelling niet compleet te zijn gebeld en netjes nageleverd. Sushi super lekker en de warme dingen zijn ook altijd warm alleen jammer dat ze de geplande tijd niet kunnen hanteren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Unknown
1 september 2020

Eten besteld. Prima sushi ! Goed en lekker

Jeanne Geboers
30 augustus 2020

Heerlijk en bezorgtijd prima👍🏻

L.B.
23 augustus 2020
Lisanne
17 augustus 2020

Eten was superlekker. Bestelling was ruim van te voren doorgegeven en toch een uur te laat bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eef
17 augustus 2020

Ik bestel altijd bij mr sushi omdat het erg lekker is. Had gisteren om 17:30 besteld en het kwam pas om 20:00 uur.... ik had al 2 keer naar de zaak gebeld. Ik kreeg een vrouw (denk de eigenaresse) aan de lijn, lichtelijk in de stress die ons 2 gratis blikjes drinken had aangeboden. Als het druk is en je hebt te weinig bezorgers; doe er iets aan!! Bezorger gaf het eten aan zonder aan te kijken of iets te zeggen en was meteen weg. Neem fatsoenlijk personeel. Jonge werk nemers zijn lekker goedkoop maar je kan beter een sterk team hebben die representatief is voor je bedrijf. De sushi was echt lekker! Twijfel of ik de volgende keer weer hier moet bestellen...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gefrituurde sushi
10 augustus 2020

Mijn fout, heel vet en niet lekker Heb het weggegooid! Nogmaals mijn fout nooit meer uit de frituur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaegers
8 augustus 2020

Veel later dan gepland. Jammer!

Ingrid
25 juli 2020

Heerlijk

Roel
25 juli 2020

Tweede keer dat ik bij Mr Sushi eten bestel. Eerste keer tevreden (anders had ik niet een tweede keer besteld). Kwaliteit was weer ok, maar mijn klacht heeft met name betrekking op de bezorging. Ik bestel namelijk al rond 17.00 uur voor een bezorging om 18.30. Vervolgens word ik om 18.23 gebeld dat het een half uur tot drie kwartier later wordt. Daar was ik al niet blij mee, want dat hadden ze eerder kunnen zien aankomen, zeker nu ik al zo vroeg had besteld. Vervolgens duurde het niet een half uur tot 45 minute langer, maar meer dan anderhalf uur langer! Ik zat dus pas rond 20.00 te eten in plaats van de beloofde tijd van 18.30. Als excuus zat er een zakje cassava chips gratis bij. Leuk gebaar maar ik weet niet of ik nog vaker hier ga bestellen met deze wijze van bezorgen en met name deze wijze van communiceren.

Mancy Gall
23 juli 2020

16.30 besteld levering beloofd 17.30 echte levering 19.30 uur. zeer slecht en dit zonder te melden

Mp
23 juli 2020

Erg lekker, zal zeker weer hier opnieuw bestellen! Je kon ook proeven dat de sushi vers was. Bezorging was ook precies op tijd. Erg tevreden!

Wietse
9 juli 2020
van den Berg
3 juli 2020
Martine
28 juni 2020

We hebben weer gesmuld !!! Dank voor de snelle bezorging!

Tijn
25 juni 2020

45 minuten te laat, zonder een belletje te ontvangen. Zelf moeten bellen, slechte service

Smeets
20 juni 2020

Lekker zoals altijd en op aangegeven tijd bezorgd. En super dat het ook in Oisterwijk bezorgd wordt.

Monique
20 juni 2020

Ik ben echt een sushi fan en bestel eigenlijk altijd bij sumo maar deze sushi is echt geweldig lekker lekker de speciale sushi gefrituurde garnaal met geflambeerde zalm. Zeker een aanrader!

Tessa
15 juni 2020

Bestelling veel te laat bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verhoeven
8 juni 2020
Tamara
3 juni 2020

De extra roll hebben we niet gekregen en de sushi was kleffer dan normaal. Het was een domper op onze 3 jaar samen viering.

Maas
30 mei 2020

Om half 4 bestelling geplaatst met vraag om 17.30uur te leveren. Ondanks bellen lukte dit pas om 18 uur. De warme gerechten waren bijna koud. Op tijd leveren is altijd een probleem. Wij hebben besloten niet meer bij hen te bestellen. Jammer maar helaas.

Bart
29 mei 2020

Slechte bezorging. Meer dan 45 min te laat en je moet er zelf achteraan bellen, want dat fatsoen hebben ze zelf niet

Marlou Intven
29 mei 2020

Kwam 1,5 uur te laat

Jeannette
27 mei 2020

Mooie grote schotel, met verschillende dingen. We hebben heerlijk gegeten met z’n vieren. Een klein puntje van aandacht is misschien dat bij de grotere sushi’s de rijst uit elkaar viel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Steffi
27 mei 2020

Zeer slecht! Sushi was niet compleet. De kip sushi was taai en de kerriemayo zat er niet op. Ook de California Rolls vergeten. Bij bellen geen excuses, alleen kortingscode voor hetzelfde bedrag. Ik heb geld betaald om iets geleverd te krijgen. Niet om opnieuw een bestelling te moeten doen. Bij aandringen kwamen ze het toch nog brengen. Wel met de opmerking: gaat lang duren. Hoezo? Jullie maken een fout en alsnog vervolgens kon ik op de vergeten Rolls nogmaals 1 uur en 20 minuten wachten (gewone maandag). Geen verdere coulance alleen de Rolls gebracht. Niet te spreken over het feit dat ik en mijn vriend daarna de hele nacht ziek zijn geweest. Waardeloos dit en NOOIT meer

Anouk
25 mei 2020

De sushi was erg lekker, maar de sushi werd wel een uur te laat bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R.
25 mei 2020

Bezorging 1,5 uur.

Sab
25 mei 2020
Paul
24 mei 2020

Prima kwaliteit

Ruud
23 mei 2020

Sushi was in orde maar de bezorgtijd langer dan aangegeven, compensatie beloofd, dit helaas niet nagekomen, hierover gebeld en ze beloofden het met een kortingscode voor de volgende keer te herstellen. Je raad het al, dit was niet gebeurd.

Nick
17 mei 2020

Na een mindere eerste ervaring toch besloten om ze een 2e kans te geven. Deze keer waren ze er binnen 45 minuten en daarnaast was de sushi erg goed! Geen spijt van de 2e kans!

Liefhebber van sushi
17 mei 2020

Op de afgesproken tijd geleverd. Het was weer heerlijk

Josette
15 mei 2020

We hebben heerlijk gegeten. Sushi was weer top

Mees
12 mei 2020

1,5 uur op voorhand besteld om af te halen op een maandagavond. Bij aankomst was de bestelling nog niet klaar. Nog ruim 25!! minuten mogen wachten op de bestelling. Erg ontevreden over deze service

Sophie
12 mei 2020

Wat een teleurstelling op Moederdag. Sushi besteld om 14.45 uur met de vraag of het om 18.00 bezorgd kan worden. Om 18.30 uur gebeld en kreeg de mededeling dat het er binnen 20 minuten zou zijn. Uiteindelijk om 19.30 uur bezorgd en de kwaliteit was om te huilen. Heel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nick
12 mei 2020

We hebben 3,5 uur op ons eten moeten wachten. Uiteindelijk maar geannuleerd om kwart over 8. Wel netjes was dat ze ons meerdere keren gebeld hebben. In eerste instantie om te melden dat het langer zou duren en later nog om excuses aan te bieden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jessica
12 mei 2020

Erg slechte ervaring gehad! 17:20 bestelIing geplaatst kreeg een bericht dat de verwachte bezorgtijd 19:10 zou zijn. Dat is aan de late kant maar heb ik alle begrip voor met moederdag en dat het daarna nog kan uitlopen ook. Rond 20:00 even gebeld waar de bestelling bleef maar kon de persoon aan de telefoon amper verstaan zo onduidelijk en zachtjes dat ie sprak. Maar hij kon er nog niks over zeggen en zou over 20 a 30 minuten terug kunnen bellen. Weer een uur gewacht voordat we belde rond 21:00 uur. Daar werd gezegt dat hij over 10 minuten zou vertrekken. Het was uiteindelijk 22:00 uur!! Dit kan echt niet zo! Snap dat het druk is maar zo laat!! We hadden gewoon al geen honger meer! Kindjes sushi beloofd maar die moesten allang naar bed dus die waren helemaal teleurgesteld en verdrietig! Ook niks of niemand van jullie die even laat weten hoe het zit met de bestelling als het uitloopt je weet niks! Je moet er zelf achteraan! Het is super absurd dit! Wil eigenlijk mijn g

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Christel Schlappi
12 mei 2020

We hadden om 17:30 besteld en kregen pas om 22:00 ons eten! Ook de gratis roll zat er niet bij! Wij zijn dit niet gewend van mr sushi. Erg teleurgesteld!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice
11 mei 2020

Eten was goed echter de bezorging een uur na de afgesproken tijd

Dirk
11 mei 2020

De bestelling kwam 2 uur te laat aan, er zat een haar om een sushirol gedraaid en een rol was niet eens gesneden. Verder wel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rogier
9 mei 2020

17.26 uur besteld 18.24 uur werd ik gebeld. Rijst was mislukt dus nieuwe rijst maken. Bestelling gaat nog een uur duren. Ter compensatie een gratis rol sushi erbij of geld terug storten en 10% voor volgende bestelling. Gekozen om nog ff te wachten een uurtje want ergens anders bestellen duurt even lang. 19.57 uur bestelling bezorgd. Uiteindelijk meer dan 2.5uur kan echt niet sorry

Goderie
7 mei 2020

Bezorging ruim een half uur later dan de aangegeven bezorgtijd (om 12 uur besteld met bezorgtijd om 17:45)

Pvg
5 mei 2020

Lekker eten, wel 45min te laat. Wel geinformeerd door het restaurant dat ze later zouden komen.

Daniëlle
5 mei 2020

Het eten is van hele goed kwaliteit, echter duurt de bezorging vaak erg lang. Om 17:20 een bestelling geplaatst, deze zou er om 18:55 zijn. Uiteindelijk (nadat we gebeld hadden) kwam onze bestelling rond 20:00 bij ons aan. Dit was ook niet de eerste keer dat we erg lang hebben zitten wachten. Jammer, gezien het onze favoriete sushirestaurant is om te bestellen qua aanbod, prijs en kwaliteit.

Evert
4 mei 2020

Kwam bijna 30 minuten na aangegeven tijd, dus bijna 1 1/2 uur na bestelling.

Raymond
3 mei 2020

De bezorging was 1,5 uur te laat. We hebben gebeld. De bezorger zou over 5 minuten vertrekken terwijl hij er al 45 minuten zou moeten zijn. Geen tegemoetkoming beetje jammer. We hadden ondertussen al erge honger en moesten toen nog eens 45 minuten wachten☹️

Vera van den Berg
3 mei 2020

Bestelling om 17:00 uur geplaatst voor bezorging 18:30 en pas om 20:00 uur bezorgd

Gw
2 mei 2020

Sushi is erg lekker en de warme dingen komen ook warm aan

Vanessa
26 april 2020
Marcel
24 april 2020

was echt lekker. Hebben het een uur later nog een keer besteld

Wilborts
21 april 2020
van den Berg
19 april 2020

Sushi was heerlijk! Jammer dat het tijdens de bezorging is omgevallen.

Hutten
18 april 2020

Het pas heerlijk en precies op de aangegeven tijd!

Bryan
14 april 2020
Brenda
13 april 2020

Super kwaliteit, lekkere sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tammy
13 april 2020

Food on time, smaakte zalig zoals altijd. Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carmen
8 april 2020

Het was heerlijk!! En netjes op de afgesproken tijd bezorgd!

Wilborts
7 april 2020
Rogier
5 april 2020

Weer zeer later dan verwachte tijd, 16.48 besteld, verwacht 17.50 uiteindelijk geleverd 18:35.

Copal
3 april 2020

Was weer top en lekker vers!

Annemiek
31 maart 2020

Heerlijk maar wel erg lange bezorgtijd (2 uur)....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Clancy
30 maart 2020

Het was super lekker! Jammer dat jullie niets met de verjaardag hebben gedaan. Dan koop je voor zo veel geld. En je zegt duidelijk dat iemand 50 word vandaag. Normaal hadden we uit gaan eten maar dat gaat nu niet. En dan kopen we sushi bij jullie en dan jullie er niets meer. Zeer slecht.

Sarah
30 maart 2020

Voor het eerst sushi besteld bij Mr Sushi. Ze waren iets later met bezorgen, maar we werden netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Het zag er lekker uit en hebben ervan genoten totdat we een zwarte haar tegenkwamen die in het ei was meegebakken die op de sushi zat. De rest hebben we aan de buren gegeven😬 Jammer dat ze de sushi niet goed gecontroleerd wordt. Dit kan natuurlijk elk restaurant overkomen, maar bij controle pil je dit soort dingen er wel uit. De sushi was al met al lekker, maar goede hygiëne en controle is net zo belangrijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabine
30 maart 2020

Letterlijk nog nooit optijd geweest

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

John
30 maart 2020

Sushi’s waren heerlijk, alleen bij de bezorging waren ze alleen de sashimi vergeten. Paar keer moeten bellen, waarschijnlijk door drukte, maar deze werden netjes nageleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Puk
29 maart 2020

Bezorging was meer dan 2 uur te laat. Meerdere keren gebeld waar de bestelling bleef. Echter werd er aan de telefoon gelogen. Meerdere keren werd gezegd dat de bestelling al onderweg was. Ook tijdens de eerste keer bellen, terwijl het vervolgens nog anderhalf uur heeft geduurd

Pleuni
24 maart 2020

Ik vind dit echt de lekkerste afhaal/bezorg sushi van heel Tilburg! Altijd goede en snelle levering.

Van den Hoven
23 maart 2020

We kregen bericht dat er om half 7 bezorgd zou worden. Om half 8 gebeld waren nog niet onderweg omdat ze nog moesten beginnen zou snel mogelijk bezorgd worden. 20.00 nog niks weer gebeld. Eindelijk om half 9 2 uur later kwamen ze pas. We bestellen uiteraard hier niet meer helemaal geen compensatie gehad.

Rachelle
23 maart 2020

Wij hebben rond 17:15u besteld en aangegeven dat we de bezorging om 19:00u wilden hebben, expres om de verwachte drukte voor te kunnen zijn. Toen we belden om 19:20 werd ons verteld dat er nog 5 bestellingen voor ons zouden zijn. Uiteindelijk kregen we ons eten rond 20:15. Erg slechte service door hier niet iets tegenover de stellen of ons op de hoogte te houden van de vertraging, juist omdat we op tijd besteld hebben om dit te voorkomen. De sushi was lekker, maar vanwege deze service was het voor mij eens maar nooit meer.

Frederique span
22 maart 2020

Het kwam 2 uur later dan gepland

de Bruin
22 maart 2020

Gisteren sushi besteld. Echt heerlijke sushi gegeten voor een redelijke prijs. Zeker een aanrader.

Danielle
21 maart 2020

Sushi viel bij uit doos halen uit elkaar. Vooral de californiarol. Loempia’s waren koud en taai.

Petra
15 maart 2020

Lekker en goedkoop! Vaak een kortingscode aanwezig.

Ramon
15 maart 2020

Vorige keer goed. Deze keer niet vers

Floor
12 maart 2020

Top! Alles vers én erg snel. Crunchy kip is echt een aanrader. Genoeg sausjes en wasabi meegekregen.

Danique
5 maart 2020
Nick
2 maart 2020

Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stijn
2 maart 2020

Waanzinnig slechte service. Ruim optijd besteld en een tijdslot aangegeven om te bezorgen. Een half uur na verloop maar gebeld of het nog wel kwam aangezien ik al betaald had. Hier kreeg ik gemeld dat het binnen 10 minuten de deur uit ging. Een half uur later kreeg ik daar pas een bevestiging van dat het werkelijk “schijnbaar” (de bestelling kwam pas weer na 25 minuten verder) was vertrokken. Ik vind jullie service normaal echt super en de sushi etc fantastisch maar om nu 1 uur en 15 minuten te laat te sushi en andere te ontvangen welke ook nog een koud waren en ik dus zelf nog moest opwarmen vind ik toch wel bij de konijnen af. Ik hoop eigenlijk op compensatie maar dat zal er wel niet inzitten. Zorg gewoon dat jullie mensen geen tijdslot kunnen laten kiezen welke onmogelijk haalbaar is. Mochten jullie toch nog iets van compensatie willen bieden. Mijn mail adres is stijndekoster889@gmail.com Telefonisch ben ik hier onbereikbaar voor.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silva
2 maart 2020

Was lekker, bestel hier vaker. ze hielden rekening met mijn zwangerschap en bezorging duurde niet lang!

Suzanne Vermeulen
27 februari 2020
Marjolein
25 februari 2020

Bij mijn vorige bestelling was er een hoop mis - maar dit is perfect opgelost door het team van Mr Sushi. We hadden de salmon en tuna box genomen en dit was echt mega lekker. Heel erg bedankt! We hebben er van genoten. :)

Arie van den heuvel
24 februari 2020

De bezorging is een schande heb 3 uur moeten wachten op de bestelling na 3 x bellen was het er eindelijk kreeg alleen maar te horen dat het druk is de bestelling zou Er zijn na een uur en twintig minuten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
22 februari 2020

Bezorging was waardeloos deze keer. Ruim een uur te laat terwijl we ruim op tijd besteld hadden. Hoop volgende keer weer zoals gewend

Claire
20 februari 2020

Sushi was top en de bezorging precies op tijd! Alleen had ik gember voor 1,50 gekocht en helaas zat deze niet bij de bestelling. Ook miste ik Wasabi.

Monique
17 februari 2020

Voor de 1e keer besteld, kwaliteit was prima dus voor herhaling vatbaar

Jo
17 februari 2020

Smaakte weer heerlijk duurde alleen wat langer dan normaal voordat het er was

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jop Kuijpers
16 februari 2020
Verhoeven
16 februari 2020

Eten smaakte wel maar alle warme gerechten waren zo goed als koud. 18:00 besteld 19:55 werd het pas bezorg!

Rowena
12 februari 2020

Het was wel lekker alleen jammer dat de sushi uit elkaar viel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daniëlle Verhagen
9 februari 2020

Om 17:50 onze bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen dat deze om 18:55 bezorgd zou worden en uiteindelijk is dat 19:50 geworden. Hierdoor waren de warme dingen (loempia’s en crispy sushi’s) slap en lauw geworden. Dit is al de tweede keer in een korte tijd dat ze bezorging absurd lang duurt en Mr Sushi was ook niet telefonisch bereikbaar. Erg jammer want kwalitatief gezien waren we super tevreden.

RM
9 februari 2020

Eten was goed alleen 2 uur op de bestelling moeten wachten en de bezorger was niet al te vriendelijk.

Bianca
2 februari 2020

Het eten is altijd heerlijk. Helaas laat de bezorging vaak op zich wachten en duurt het vaak 1,5 uur voordat het eten er is.

Jo
1 februari 2020

Smaakte heerlijk lekker vers en snel bezorgt

Damien
26 januari 2020

Bezorging was meer dan 40 minuten later dan aangegeven in de e-mail, de tamago maki was smakeloos, de spicy tuna smaakte alsof de tonijn slecht was. Het had ook niet de mooie rode kleur die de tonijn normaal heeft. Daarnaast viel meer dan de helft van de makis uit elkaar voor ze uit hun verpakking waren.

Mathieu
25 januari 2020

10 over half 6 krijg ik bericht dat het onderweg is, terwijl het er om half 6 had moeten zijn. Om half 7 is het er eindelijk. 50 minuten gedaan over amper 10 km 🤔 Dan ook nog zeggen dat hij "een beetje" te laat is.... een uur is geen beetje....en dat het niet zijn schuld is. De sushi was ook niet heel vers en viel uit elkaar. We bestellen hier nooit meer.

Sanne
23 januari 2020

Waarschuwing, bestel hier NIETS, ze schrijven geld af maar leveren niet. Afgelopen zondag via de website een bestelling geplaatst voor de vestiging Tilburg. Wel betaald maar NOOIT geleverd. en telefonisch onbereikbaar. als student doet dit echt wel pijn. Dus Mr Sushi bedankt voor de oplichting.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Vessem
20 januari 2020

Binnen de openingstijden trof ik de sushitent gesloten aan terwijl ik een bestelling kwam afhalen. Ook telefonisch werd niet opgenomen.

Spijkers
20 januari 2020
Veran Heerkens
19 januari 2020
Waijers
13 januari 2020

Het eten is prima, maar op jullie website staat dat 50min. de wachttijd voor bezorging is, maar gisteren hebben we 2 uur moeten wachten voor de bezorger arriveerde. Dat was erg vervelend omdat dat veel te laat was voor onze kleindochter van 6 jaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pijnenburg
13 januari 2020

Elke keer zeggen dat het bijna klaar is en bijna er is als je belt en nog meer als een uur moeten wachten. Niet aardig aan de telefoon. Krijg je email met dat het er om 18.50 is en komt het om 20.25 aan. Echt geel slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sarina
11 januari 2020

Zoals altijd weer erg lekker!

Myca
5 januari 2020

De tonijn was niet meer goed, had geen kleur meer. Stonk ook wat en was erg droog. Daarnaast ook jammer dat er op de flamed salmon gebakken uitjes zaten, overheerst de smaak en stond ook niet vermeld dat dat erop zat. Deze keer een tegenvaller qua eten.

Brigid van den hout
3 januari 2020

Super tevreden!!!

Smeets
2 januari 2020

Lekker zoals altijd! Maar de bezorger kwam ruim een uur na de afgesproken tijd.

Myranda
1 januari 2020

Alles naar wens verlopen

Hans Rademaker
1 januari 2020

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten en het was lekker vers. Keurig op tijd geleverd ondanks de oud en nieuw drukte.

Marco
21 december 2019
Manorma
19 december 2019

Meestal helemaal super en heerlijk! Heb wel gemerkt als k vroeg bestel rond openingstijd...dat de kwaliteit wat minder is en dat vindt ik jammer...het moet altijd helemaal super en heerlijk zijn! Jullie zijn mijn favoriet qua bestellen dus houdt dat zo ;)× mvg

Inhrid
4 december 2019

Super wij bestellen heel vaak bij jullie. De beste prijs kwaliteit verhouding

Hoeven
2 december 2019
Josette
2 december 2019

We heerlijk gegeten. Super vers en een hele snelle levering. Kortom. Top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jurgen Cohen
30 november 2019

Het was geweldig