Beoordelingen van Mr. Sushi Tilburg
Recente recensies
G
Jasper
Bij bestelling was geschatte bezorg moment 18:35. Toen de sushi er 1900 nog niet was gebeld. Bezorger (fiets) was onderweg maar om 18:40 vertrokken. Tip1 bij inschatten tijd niet korter inschatten dan de bezorger vertrekt. Tip2 meer bezorgers omarmen om tijd te halen
Amber Beerens
Snelle bezorging, zelfs op zondagavond. Sushi was echt top, alleen net te weinig soja saus
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Manon
Bestelling nooit ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Betaald maar nooit gegeten.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Manon, door een fout in het bestelsysteem zijn er een paar bestellingen binnen gekomen ondanks dat we gesloten waren. Onze oprechte excuses voor het ongemak... Inmiddels hebben we dit al met u opgelost en is het geld teruggestort op uw rekening. We zullen ons best doen dit te voorkomen de volgende keer!
Madelon Segers
X
Anke
Celine
Ton Wegdam
Lekker en op tijd..
Bart
Ze waren 2 uur te laat…
Aniek van Dijk
Miscommunicatie over extra rol maar ze hebben het goed opgelost en snel weer bezorgd!! En lekkere sushi!!
Gemma
Snel en nog warm (wat warm moet zijn). Bovendien heeft Mr Sushi een super goed loyalty systeem dat je punten spaart obv je emailadres. Goeie kwaliteit sushi!
Goossen
2,5 uur moeten wachten op bezorging, echt schandalig!! Ik zou gebeld worden voor compensatie (Ik had voor €220 aan sushi), maar ik moest het doen met blikjes fris.
Gosia van de Sanden
Overheerlijke sushi, snel klaar en ontzettend aardige mensen.
Jamal El Morabet
Naar mijn mening word er teveel rijdt gebruikt en minder de producten die het product vertegenwoordigen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maartje
Voor de zoveelste keer leveren ze veeeeels te laat. Daarnaast zit er vaak ook een fout in de bestelling.
Liliya
Heerlijk eten.
Liliya
Heerlijk
Emmy
Maartje
Voor de derde keer dat er iets niet klopte bij de bestelling…
Pauline Boontjes
Heerlijke sushi
Tessa
Wietse
Celine
Mooi op tijd bezorgd en altijd goede sushi voor een goede prijs!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Floortje
Vega sushi is heerlijk!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tammy
Vriendelijke bezorger, heerlijk verse sushi en garnalen ❤️
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Suzanne
Lekkere sushi, aardige mensen, goede prijskwaliteitverhouding.
Martijn
Wietse
Alles volgens afspraak, en weer op en top-vers en lekker!
Janne Kuijpers
Miste de tonijn in de bowl, echter wel besteld en betaald.. had enkel zalm
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Celine
De bestelling stond binnen een half uur op tafel en het smaakte heerlijk! Zelfs de simpele sushi was lekker.
Frank
Anderhalf uur gewacht
Suzanne
Lekkere sushi. Aardige en klantvriendelijke mensen. Top!
KĂĽbra Altuntepe
Aimee
Heerlijk
Wes Maas
Na het invullen van de kortingscode voor een gratis sushi box werd deze niet bezorgd. Was niet goed door het systeem gekomen, terwijl het wel zo in mijn winkelmandje stond. Ik heb gebeld, maar er werd niks aan gedaan, niet eens een voorstel om tegemoet te komen. Ik moest mailen naar het hoofdkantoor, maar daar had ik op het moment zelf natuurlijk niks aan.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Serien
Top vers heerlijjB
Eva
Delicious food
JELM
Tessa
Het eten was weer geweldig, niks te klagen. Bezorging deze keer was niet goed. 50 minuten te laat en de beloofde compensatie niet meegekomen. Erg jammer, ben het anders gewend van Mr. Sushi!
Nina
De bezorgtijd zou maximaal een uur duren volgens de ontvangen mail. Na 1,5 uur hebben we gebeld, omdat we onze sushi nog steeds niet hadden gekregen. We werden telefonisch slecht bijgestaan en ons werd gezegd dat zij niks konden doen aan de mail die gestuurd werd en ook werden er geen excuses gemaakt. Mijn vragen werden niet beantwoord en er werd gezegd dat het nog maximaal 10 minuten zou duren. Uiteindelijk heeft het na het telefoongesprek nog een half uur geduurd, waardoor we in totaal 2 uur hebben moeten wachten. Hiervoor geen compensatie en niet eens een excuses. Erg jammer, omdat de sushi hier altijd wel lekker is..
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nedde
Sushi was gewoon niet te eten. Rijst is veels te lang doorgekookt en de sushi had gewoon geen smaak behalve rijst smaak. Gebeld vanwege dat het gewoon niet te eten was, zegt Mvr. Dat zij de rijst wel goed vind en verder komt ze met geen oplossing. Heb vaak genoeg sushi besteld, en ik weet hoe sushi hoort te smaken, je gaat me niet wijsmaken dat de slechte sushi die is geleverd zo hoort. Service is enorm slecht en de sushi even slecht.
Senna
Timo
Nu een paar keer hier besteld en is altijd top. Je krijgt veel sushi voor wat je betaald. Zeker een aanrader.
Wietse
Sam
Lekkere sushi, wel een uur te laat
Sanne Weijers
Sushi was een beetje droog, we kregen er geen soja saus bij. De bezorger was 10 á 15 min te laat, omdat wij buiten bij hotel stonden te wachten belde ik even om te vragen of onze bestelling wel door was gekomen. Er werd niet opgenomen.
Senna
Heerlijk vers zoals altijd
Emmy
Matěj Teiml
great food, delivery had over 30 mins delay and I got no notice about that
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tessa
Fantastische sushi! Wat ik een groot voordeel vind aan de sushi van Mr. Sushi: als je deze Ă©Ă©n dag in de koelkast bewaart, is de sushi nog van dezelfde kwaliteit als wanneer je 'm krijgt! Hierdoor kan je het met gemak even bewaren in de koelkast. Smullen!
Justin
2 uur na bestelling eindelijk onze order mogen ontvangen. Geschatte tijd zou 1 uur na bestelling zijn. Ik ben niet tevreden over het feit dat je bezorg kosten betaald om zo lang (zonder info) te moeten wachten op eten. Jammer. Helaas is dit de derde keer al, maar nu is de voordeel van de twijfel dan echt verdwenen. Een simpel belletje om te laten weten dat de bezorging vertraagd is zou hebben volstaan in mijn ogen. Zelf belde ik om te informeren over de status van de bestelling. Eerst kreeg ik een valse belofte: “over 5/7 minuten vertrekt de bezorger naar jullie locatie”. Daarna heb ik na een half uur later zelf nog maar eens gebeld, want er was niks. 20 minuten na dat telefoontje konden we eindelijk eten. Jammer dat ik aan de telefoon heel laks en met heel weinig inleving te woord ben gestaan.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jill de Jongh
Tessa Groot Zwaaftink
Gemma Schiphorst Preuper
Heerlijke sushi en altijd goede aanbiedingen!
Tessa
Tessa
Heerlijke verse sushi, erg snel gebracht en goed ingepakt. Heel tevreden!
Nicole
Jarno van Harten
Levering al eerder op de dag besteld en deze was mooi op tijd. Sushi was lekker en de warme/gebakken producten waren ook goed warm. Tevens wat spaarpunten in de app gespaard. Wederom voor herhaling vatbaar.
Bjorn Janssen
Topbezorging, was goed op tijd. Eten was ook heel erg lekkee!!
Van der linden
De sushi was warm en klef. Weinig smaak aan de rijst. En de edamame’s smaakte naar vis. De avocade en mayo zaten aan de deksel geplakt. Helaas geen aanrader vanuit mij. Terwijl ik het juist op aanraden van een vriendin had besteld. Jammer, hoop dat het bij de volgende persoon weer goed gaat. Vooraf fooi vragen wanneer je de online bestelling betaald vind ik ook erg brutaal. Omdat je je bijna gedwongen voelt iets te betalen, om er zeker van te zijn dat ze eventueel niets met je eten doen.
Loraine Weijers
Kwartier te laat bezorgd + alle sushi was door elkaar geschud. Bezorger gaf t tasje af terwijl hij op zijn telefoon bezig was en zei helemaal niks en ging weer weg.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jorijn van Enckevort
De sushi was heel lekker. Maar ik had een chicken kerrie roll besteld, en daar zat geen kerriesaus op of in. Was dus kaal. Heel jammer want ik had de rol juist om de kerrie smaak besteld… Ook was een deel van de boontjes rot dus ik heb de goede boontjes er uit moeten pikken. Was verder erg lekker, maar wel jammer.. Normaal ben ik anders gewend van jullie (ik bestel regelmatig bij jullie). Ik zet dit nu in de recensie in plaats van gisteren meteen contact met jullie opnemen, omdat jullie al gesloten waren. Ik ben benieuwd naar de oplossing!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Dion van Eijk
Eten was super zoals altijd, echter duurde het 2x langer van van tevoren aangegeven…
B.D.W. Dingemans
3 uur wachten voor je eten er is en dan ook nog niet een compensatie of wat dan ook
De Rooij
In de ochtend besteld voor diezelfde avond, helaas 45 minuten te laat dan de tijd die bedoeld was. De sushi was wel heel erg goed van kwaliteit.
Gina
Lekkerste sushi van Tilburg.
Mark
Geweldig genoten van de sushi. Maar om 18.10 een mail gekregen dat ze onderweg waren, en dan pas om 18.55 je bestelling krijgen roept de nodige vraagtekens op. Vanaf de Tuinstraat in Tilburg naar de Beatrixstraat in Oisterwijk is hooguit 20 minuten. Vermoedelijke levertijd volgens de mail zou 18.35 zijn!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Emd
Ruim op tijd, niet teveel rijst, goede telefonische service!!! Aanrader
Patrick Botter
Superlekkere sushi!!!!
Debbie
Lekker en mooi op tijd
Vivian
Thomas Pistorius
Scholten
Deborah van der Linden
Was weer heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Jill
Echt weer super lekker zo als altijd
Marielle
Heerlijke en verse sushi! Ruim voldoende!
Marieke Wenstedt
Vera
Ik heb meer dan 3 uur op mijn bestelling zitten wachten. Toen de sushi bezorgd werd had ik ondertussen al wat gegeten want het was om die tijd al kwart over 10. Ik heb zo'n 40 keer geprobeerd de bellen maar steeds was de lijn bezet. De bezorger was erg aardig en hij vond het ook allemaal heel vervelend.
Wietse
Verhoeven
Sushi was goed! 16:00 besteld voor 18.30 eten was pas 19.30 hier. Beetje vertraging logisch in het weekend maar een uur is echt te lang!
Van de Put
Goede uitleg bij afhalen, heerlijke sushi!
S. Janssen
Claire
Half 6 gereserveerd Maar belde net iets voor half 6 dat de bezorger net vertrok dus verlaat was. Netjes gebeld maar was fijn geweest bv iets eerder te bellen. Maar wel fijn af er als nog gebeld was
Sam
De sushi was onwijs lekker. We hadden er ook een zalm handroll bij besteld, helaas was er een krabhandroll bezorgd. Dat was erg jammer.
Noortje
Bezorging op tijd en erg lekker!
Anja
Ruim een uur op de bestelling moeten wachten
Deborah van der Linden
Weer super lekker en helemaal op tijd ! Wederom een suc 6 fijne feestdagen
Bouma
Sushi was weer heerlijk! Helaas ontbrak de gratis sushi roll van de actie bij €25 of meer.
Daniëlle
We hebben helaas 2 uur moeten wachten, maar het was de moeite waard! Het was heerlijk en vers!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Tammy
We hebben gisteren voor meer dan €140 sushi besteld, nergens een bericht over een gratis sushi roll. Eerder ook al toen ik voor €60 had besteld. Hoe zit dat precies. En waar kan ik zien hoeveel punten ik heb gespaard. Als jullie adverteren dat je bij minimale besteding van €25 een gratis sushiroll erbij doet moet je dat ook doen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Inge
1 uur te laat….
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Saranda
Bestelling was uur later dan volgens de e-mail de verwachte bezorgtijd was
Wilborts
Y
Eten is altijd goed, maar drie uur zitten wachten op mijn eten. Als excuses enkel blikje cola erbij gekregen
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Femke
2,5 uur moeten wachten, 2x moeten bellen. Is niet de eerste keer. Kwaliteit van de sushi is goed, maar de rest er om heen moet echt aan gewerkt worden.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Noor
Mijn sushi zou bezorgt worden om 17:30. Ik heb 1 uur en 5 minuten moeten wachten tot dat het bezorgt was. Ik heb een aantal keer gebeld en ze zeiden dat mijn sushi al klaar was maar er geen bezorger was om het af te leveren. Ik had een afspraak en heb mijn sushi pas om 21:30 kunnen eten terwijl ik het voor 17:30 had besteld! Daarmee was de kwaliteit ook minder dan dat ik het vers had kunnen eten.
Carlijn
Sushi was lekker, maar bestelling was een uur te laat. Zou gebeld worden als de bezorger zou vertrekken, is niet gebeurd. Jammer dat hierdoor de ebi tempura ook niet meer warm was, normaal is dat bij jullie wel zo. Toch teleurgesteld dit keer..
Max
1,5u te laat
Anja
Eten was weer top zoals altijd! 1 minpuntje. 1 bakje met sushi was opgevallen waardoor de rol uit elkaar was gevallen en 1 bende was geworden
Reactie van Mr. Sushi
Hi Jasper, bedankt voor uw feedback. We gaan ermee aan de slag.